Wednesday, April 4, 2012

Bila rebit mula belajar

AMARAN: PENULISAN SECARA RAWAK YANG MELAMPAU.
WARNING: SUPER RANDOM WRITING.

Assalamualaikum, dan salam satu blogger. HAHA. -teringat announcement kat library ritu. :P

Dengan perut yang lapar ni, saya, Aine Ilina Binti Tarmizi meringankan tangan untuk meng-update blog ini setelah sekian lama ditinggalkan bersawang, di laman sesawang www.rebitpage.blogspot.com ini. Sebelum ke-merepekan ini berleluasa baiklah saya mulakan dengan bismillah.

Kemana saya menghilang?

Alaa, sejak kebelakangan ni, asyik dating ngan buku je, acane? Haha. Eceeh, konon study sangat -.-" padahal main je lebih. Tapi tapi, sekurang-kurangnya, saya mencuba untuk berusaha dengan lebih gigih. Aduyai asal skema sangat ayat ni. Haih. Baiklah, teruskan. Bulan EMPAT dah pun tiba, ujian kebanyakan subjek pun telah saya tempuhi dengan selamba nya. Macam-macam yang telah terjadi selama tambah tolak sebulan dalam masa yang saya tidak meng-update belog ni. Mesti korang dah mula menyampah kan baca? HAHA.

Ye, ayat saya memang tunggang langgang. THAT'S MY STYLE YA'KNOW? 0.0

Alhamdulillah, dah lepas test2 yang agak membunuh otak yang tersayang ni. Kesian dia penat asyik duk pikir je. Haha. CUTI. YEAYYY. Cuti nak dekat dah, start weekend ni dah mula cuti mid semester! YOOHOO. Bestnyaa. Duduk rumah tidurrr. Kroh kroh. :D Banyak mende kena settle balik rumah nanti. Kita siap buat list lagi taahuu? :P *dah kita pulak, tadi saya* -.-"

Weh, lapar gila kot sekarang ni! Argghh.

Takda banyak mende pun yang ada untuk diceritakan pun. Hidup saya bosan-bosan je. Sebab tu la blog ni pun bosan. HEWHEW. Oh, Jumaat ni nak pergi SPRINGFEST dekat UTeM ! Eksaited kot. Kalau bosan memang aku bom la dewan besaq tu. LOL *dah aku pulak* Seronok betul tukar2 kata nama ni. HAHA.

Oh, saya lapar, jadi saya malas nak letak gambar. Alaa. Perlu ke? HAHA.
Dahlah. Tambah-tambah ke-merepekan aku kang. -.-"
Assalamualaikum dan salam satu blogger. <3

p/s: Baru perasan tajuk takda kena mengena ngan post. Saya rasa begitu, anda? -.-

2 hopped:

abgDude a.k.a kai said...

agak lari sikit la dari post...

=Tinggalkan Link Anda Untuk List Blog Saya!==

http://list.encikkai.com

aine ilina said...

Done :)

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy edited by Aine Ilina