Monday, August 29, 2011

Bila Ramadan pergi..

Shawal tiba.

Que lagu raya!
Warnaa warniii di aidilfitrii!! lalalala
Suara sumbang nak nyanyi-nyanyi pulak kan? Sekarang sudah pun masuk Ramadan ke 29. Dan kemungkinan besar, kita akan menyambut Shawal pada hari esok. So! Saya disini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Eh? Raya je? Taknak mintak ampun ke? Hihi. Juga ingin meminta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki. :) Maaf zahir dan batin ye? Tak tau ke zahir ngan batin tu apa? HAHA! =__= sengaja nak memanjangkan post. Zahir tu, saya tertolak siapa2 ke jatuh berdebuk luka2 ke, atau pun kemalangan yang disebabkan oleh saya, ampun maaf dipinta. Kalau ada la, kalau takda pun mintak maaf jugak lah. Batin pulak, siapa yang tersentap, butthurt, tersinggung, menanggung masalah mental sebab melayan saya atau pun apa2 la perasaan yang tidak baik yang telah saya wujudkan di dalam diri korang ke kan, maafkan saya. Sesungguhnya besar pahalanya untuk kemaafan. Semoga Allah berkati anda semuaa hihi. :) EH KEJAP, asal post ni macam dah raya la pulak =.= TAKPE! Proceed.

Kepada yang akan pemandu untuk pulang ke kampung, jangan drive laju-laju. Bahaya. Lagi satu, nanti ada helicopter pasang siren suh perlahankan kenderaan, betul! Tak tipu. Ada orang berita cakap tadi :). Perjalanan harus selamat. Kalau dah tak boleh sangat nak bawak slow tu, kena sangat berhati-hati. Kat tv tu belum raya pun lagi, dah banyak kemalangan yang dah occur. So kita yang masih belum bergerak ke kampung lagi, harus mengambil ikhtibar~ boleh rakan-rakan? *adik-adikku InsyaAllah boleh!* haha teringat pulak =.=". Biar lambat asal selamat. Ingat keluarga yang tengah tunggu kat kampung sinun. Okay? InsyaAllah, selamat sampai. Amin.

Next. Makanan pulak. pendek je laa. Dah malas la pulak nak tulis berjele jele =..=. Rendang, ketupat, lontong, semua sedap2. Tahu la eksaited nak makan kan? Doa jangan lupa, tercekik kang nahas pulak =.=" Makan slow2 macam drive kete jugak. HAHA! Mesti banyak gila makan raya ni HUUUHUUU! Isk! Tak boleh betul cakap pasal makanan nanti loose control ah. Hihi.

nomnomnom nyumm dedaaapnyaa. :9

Merapu je banyak, sudah-sudahlah,
Saya Aine Ilina Binti Tarmizi, ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN, untuk semuaaa orang! Tak kira laa, Cina ke, India ke, :) Kita semua patut sambut sama2, kata SATU MALAYSIA? Dan saya hampir lupa, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 54! :)

Ni kira kad raya la untuk manusia-manusia ni:
Mama, Abah, Abang, Atie, Eda, Nani.
Azrul, Irynna, Rus, Siti, Farna, Hadi, Wawan, Lahh, Izmir, Athirah, Shakeera, Shafeeqa, Adilah, Ainan, Mahirah, Naim, Ain, Nabihah, Natra, Besar, Afiq, Mafarikha, Aisyah Liliana, Amalina Diyana, dan semuaa manusia yang bersekolah rendah dan menengah dengan AINE! :D
Alyaa, Shafira, Pika, Tikah, Puteri, Nurul, Habsah, Teddy, Hudzairi, Poiz, Shikin, Zue, Farah, Harith, Wafa, Peyuz, Bob, Muaz, Akmal, Daus, dan manusia KMS yang lain :)
Dan semuaaa manusia yang ada kat Semac Blogging Community tu.
Dan tidak LUPAAA~~. FOLLOWERS! <3

SAYANG MEREKA SEMUA ;D
Assalamualaikum. :)

0 hopped:

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy edited by Aine Ilina