Tuesday, August 16, 2011

Challenge accepted!



Dengan ini, saya mengistiharkan pada 4 September 2011 ini saya dengan hati yang terbuka akan memulakan kursus ijazah sarjana muda di Universiti Teknikal Melaka.

Apa-apa pun, Alhamdulillah, Allah makbulkan hajat saya untuk bertukar universiti dari Universiti Malaysia Perlis, ke UTeM. YEAYY. Walaupun kursus Mekatronik sangat berat, saya akan cuba sedaya upaya untuk mendapatkan ijazah. Berjaya terbang dengan warna warni? :P

InsyaAllah, amin

Fuyooh tak percaya dah nak masuk universiti dah saya, lagi setengah bulan je. Dah TUA! :'( Mana ada orang makin muda ye tak? =.= Duduk Melaka jela lepas ni, siapa2 yang dekat2 datang la visit ye? :D

Assalamualaikum.

2 hopped:

anis kamarol said...

Your IC number is now known to the world. bahaya tu~

aine ilina said...

HEHE thankyou for your concern :)
changed it :D

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy edited by Aine Ilina