Friday, July 15, 2011

Alhamdulillah.

macam lagu SHINee- Ring Ding Dong tu?

Kejuruteraan mekatronik
ialah hasil daripada gabungan sinergi tiga cabang utama bidang kejuruteraan iaitu
kejuruteraan mekanik, elektronik, dan perisian
[sumber: Wikipedia]

Punyaa lah, saya nak melarikan diri daripada science field dan apa-apa jua berkaitan dengan sains. Terutamanya KEJURUTERAAN. Haa AMBIK kau, dia bagi MEKATRONIK. Fuuuhh. TERBAIK, siap "gabungan sinergi tiga cabang bidang kejuruteraan lagi" -.-. TIGA okay? TIGA~.

Tapi, walaupun kena campak kat entah mana-mana tah Universiti tu, dan dengan course yang gila mencabar minda. Nasib baik dapat. Alhamdulillah :). Ada yang tak di terima masuk ke mana-mana universiti. So, bersyukurlah, ada jugak rezeki saya sebenarnya.

Walaubagaimanapun. AYAT!
Saya masih akan cuba untuk tukar universiti dan kursus yang di impikan selama ini. Takda la di impikan sangat, tapi course yang boleh larat nak handle la. HAHA. Walau sebanyak mana procedure yang perlu saya (termasuk kakak, abang dan parents) tempuhi, AKAN CUBA SEDAYA UPAYA untuk mencari jalan melarikan diri daripada kursus MEKATRONIK yang awesome gila babeng ni. InsyaAllah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Amin.

okay, enough about myself~ :)

Kepada rakan-rakan saya yang AWESOME-AWESOME, yang dapat pelbagai jenis UNIVERSITI, Tahniah! untuk korang, Bangga sangat-sangat~ :')

Semoga kita semua dapat tempuh dunia university pulak, insyaAllah.
Assalamualaikum!

2 hopped:

Raihana said...

ape pown congrats.
stdy elok2 kay..=)

aine ilina said...

thanks Chaza, thankyou for following too! <3

Post a Comment

 

Template by Blogger Candy edited by Aine Ilina